فرهنگی اجتماعی

تاثیرات دائم‌الوضو بودن

دائم الوضو بودن توفیقی است که اگر به لطف خدا شامل حال انسان شود، دارای آثار و برکات فراوانی است. استمرار بر وضو توجه انسان را نسبت به خداوند بیشتر می‌کند و راه ذکر قلب را بر انسان می‌گشاید.

وضو نور است و تداوم آن، باعث ارتقا به عالم قدس‌ خواهد شد. گاهی وضو گرفتن برای خیلی از ما ناخوشایند و سخت است بعضی وقت‌ها با خود می‌گوییم کاش می‌شد نماز را بی وضو خواند مخصوصا در فصل سرما دشواری آن به نظرمان چند برابر می‌شود. اما اگر کمی در مورد وضو و تأثیرات مثبت آن بر روی روح و جسم‌مان بیشتر آگاه شویم شاید ترجیح بدهیم که همیشه با وضو باشیم.


:: برچسب‌ها: دائم الوضو, نور, برکت, غم وغصه, سلامت بهداشت, حسنه, طهارت, عمر طولانی, ,
نويسنده : علی


خاطره ای خواندنی از «ادبیات خاص» روحانی

حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص منتقدان گفت، بروید به جهنم! این جمله البته از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت حذف شد اما فیلم منتشر شده جلسه سخنرانی وی کار خودش را کرده بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نحوه برخورد و ادبیات حسن روحانی با منتقدین حالا وارد مرحله جدیدتری شده هرچند که منتقدان با این ادبیات از ابتدای روی کارآمدن دولت جدید آشنا هستند.
 
محمد زعیم زاده فعال دانشجویی روایت جالبی از یک جلسه حسن روحانی پیش از انتخابات 24 خرداد دارد. جلسه ای که جمعی از دانشجویان مدتی قبل از رقابت های انتخاباتی به دیدار وی رفته و از نزدیک با وی سخن گفته اند.
 


:: برچسب‌ها: رئیس جمهور, توهین, عصبانیت, تورم, عدم توفیق, کدام اعتدال, احترام, ,
نويسنده : علی


نطق واکنشی نماینده مجلس به"جهنم"روحانی

 احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سخنانی، گفت: هفته گذشته آقای رئیس‌جمهور در مورد ماجرای معروف به رانت ۶۵۰ میلیون یورویی خبری بیان کرد و طی آن نسبت‌های ناروایی را متوجه بنده، نهادهای نظارتی و رسانه‌ها گفتند



:: برچسب‌ها: رئیس جمهور, توهین, عصبانیت, تورم, رانت, ,
نويسنده : علی